Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav – Bc. Simona Janíková
Bc. Simona Janíková
Master's thesis
Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav
Support of Marketing Communication of Municipalities with Websites in the District of Břeclav
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zlepšením podpory marketingové komunikace vybraných obcí v okrese Břeclav. Práce je zaměřena na webové stránky jednotlivých měst a možnou formu jejich zlepšení v rámci komunikace s občany. Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout zlepšení webových stránek měst tak, aby byla co nejvíce praktická jak pro občany, tak i pro samosprávu obce. Teoretická část se zabývá základními …moreAbstract:
This Dissertation deals with improvement of support of Marketing Communication in selected towns in Břeclav district. The thesis focuses on the individual towns' websites and on a possible way of an improvement within the scope of their citizens' communication. The main goal of this dissertation is to propose an improvement of these websites in such way so they will be the most practical for the citizens …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lukáš Danko, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JANÍKOVÁ, Simona. \textit{Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2023. Available from: https://theses.cz/id/n6ul0u/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Janíková, Simona. Podpora marketingové komunikace obcí prostřednictvím webových stránek v okrese Břeclav. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management
Theses on a related topic
-
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové formy marketingové komunikace
Martin Kadlec -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Nicole Petružálková -
Moderní aplikace marketingové komunikace
Andrea Straková -
Marketingová komunikace společnosti Octagon CZ/SK
Martin Derner -
Moderní formy komunikace v praxi
Alžběta Pevná -
Formy komunikace mezi jednotlivými stupni řízení v podniku
Daniel Průša -
Moderní formy marketingové komunikace
Lidia Panova