Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka – Bc. Eva Stejskalová
Bc. Eva Stejskalová
Diplomová práce
Význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka
The Importance of Segmentation for Effective Customer Care
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na význam segmentace pro efektivní péči o zákazníka vybraného podniku ABC, a.s. Posouzení situace společnosti na trhu, ohrožení konkurence, návrh pořízení vlastní výrobní haly. V první, teoretické části byl popsán marketing, přístupy k zákazníkovi, význam segmentace, analýzy prostředí. V druhé, analytické části byly aplikovány jednotlivé analýzy na konkrétní podnik. Ve třetí …víceAbstract:
Diploma thesis is focused on the importance of segmentation for efficient customer care selected company ABC. Assessment of the situation of the market, the threat of competition, the draft purchase their own production hall. In the first, theoretical part has been described marketing, customer approach, the importance of segmentation analysis environment. In the second part of the analysis were applied …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fqpke/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Zahraniční odbyt výrobků pro stavební trh - orientace na klíčové zákazníky
Mojmír Nejezchleb -
Vztah měření výkonnosti marketingu a tržní orientace a jejich dopad na výkonnost malých a středních firem
Jiří Mařík -
Orientace na zákazníka z pohledu systémové dynamiky v rámci Vodafone CZ, a.s.
David Sedláček -
Dopad nedostatečné kvalifikace a orientace nových operátorů na kvalitu výrobního podniku a spokojenost zákazníka
Zdeněk Sitař -
Marketingová strategie budování hodnoty značky
Soňa Lavičková -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingové strategie časopisu Alfa magazín
Veronika Decsyová