Monika VOSTATKOVÁ

Bakalářská práce

Proměna corporate identity a značky Kofola

Bakalářská práce 2011

Change of Kofola brand and corporate identity
Anotace:
Práce se věnuje proměně corporate identity a značky Kofola. Sleduje vývoj a rozvoj značky v jednotlivých etapách existence Kofoly a snaží se poukázat na podíl firemní identity při úspěšnosti této značky. Její součástí je průzkumná sonda vnímání značky Kofola mezi dvěmi generačními skupinami spotřebitelů - "předrevoluční", narozeni do roku 1982, a "porevoluční", narozeni v období 1983 - 2003. Jejím …více
Abstract:
The work deals with the transformation of corporate identity and brand Kofola. Monitor the evolution and development of brands in various stages of existence Kofola and tries to highlight the contribution of corporate identity in the success of the brand. It includes probes Kofola brand perception between the two generational groups of consumers - "pre-revolutionary, born in 1982, and " post-revolutionary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18729

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Pavla Kotyzová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VOSTATKOVÁ, Monika. Proměna corporate identity a značky Kofola. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace