Bc. Lucie Jakoubková

Master's thesis

Inovace marketingového plánu vybrané firmy

Innovation of the marketing plan of a selected company
Abstract:
Tématem diplomové práce jsou inovace marketingového plánu u vybrané firmy. Pro tuto práci byla zvolena provozovna Drogerie Radová. Téma plánování je stavebním kamenem každé úspěšné firmy. Správně provedený plánovací proces a výsledný marketingový plán může pro podnik znamenat získání dominantní pozice na trhu. Cílem této diplomové práce je vytvoření inovací marketingového plánu a jeho kompletní zpracování …more
Abstract:
The topic of this master's thesis is the innovation of the marketing plan of a selected company. For the purposes of this work, Drogerie radová was chosen. Strategic planning is the foundation of every successful company. If undertaken properly, the planning process and the final marketing plan can place the company at a dominant position on the market. The objective of this thesis is to innovate and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 7. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2020
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní