Nikoleta Luhová

Diplomová práce

Etika a morálka v komerčných komunikáciách

Etika a morálka v komerčních komunikacích
Anotace:
Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým přichází do styku každý bez výjimky. Jediným způsobem jak takové reklamě uniknout, je snažit se vědomě nevnímat, protože vypnout nebo přepnout nelze každou reklamu. Subjekty reklamního průmyslu na snaží v množství reklamních sdělení zazářit různými způsoby. Konkurence je obrovská a někdy vtip nebo originálnost nestačí a zadavatel nebo zpracovatel reklamy …více
Abstract:
Advertising is a ubiquitous phenomenon which everyone comes into contact with without exception. The only way to escape such thing is to try to consciously filter out any form of advertising. Entities in advertising industry try to new way of advertising. The competition is huge and sometimes joke is not enough. Controversy is often too much, and stretches beyond the bondaries of ethical principal …více
Abstract:
Reklama je všadeprítomný fenomén, s ktorým prichádza do styku každý bez výnimky. Jediným spôsobom ako takejto propagácii uniknúť je snažiť sa vedome nevnímať, pretože vypnúť alebo prepnúť sa nedá každá reklama. Subjekty reklamného priemyslu na snažia v množstve reklamných zdelení zažiariť rôznymi spôsobmi. Konkurencia je obrovská a niekedy vtip alebo originálnosť nestačia a zadávateľ alebo spracovateľ …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 2. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2015
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/57300

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch