Marketingová komunikace jako součást marketingového mixu – Ing. Martina Rutová
Ing. Martina Rutová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako součást marketingového mixu
The marketing communication as part of marketing mix
Anotace:
V první části mé bakalářské práce se zabývám pojmem marketingový mix a jeho „4 P“. Následně podrobně rozebírám jednotlivé druhy a nástroje marketingové komunikace. V aplikační části analyzuji společnost Vodafone Czech Republic a její kampaň na službu Tarify na míru. Ke zkoumání zapojuji dotazníkové šetření a poznatky získané z odborných publikací.Abstract:
In the first part of my study I deal the concept of marketing mix and the “4 Ps”. Then I analyze in detail the various types and tools of marketing communications. In the application part I analyze Vodafone Czech Republic Company and the campaign for Tarify na míru. The study involved a survey and lessons learned from professional publications.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m98pt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Marie Žatková