Ing. Martina Rutová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako součást marketingového mixu

The marketing communication as part of marketing mix
Anotace:
V první části mé bakalářské práce se zabývám pojmem marketingový mix a jeho „4 P“. Následně podrobně rozebírám jednotlivé druhy a nástroje marketingové komunikace. V aplikační části analyzuji společnost Vodafone Czech Republic a její kampaň na službu Tarify na míru. Ke zkoumání zapojuji dotazníkové šetření a poznatky získané z odborných publikací.
Abstract:
In the first part of my study I deal the concept of marketing mix and the “4 Ps”. Then I analyze in detail the various types and tools of marketing communications. In the application part I analyze Vodafone Czech Republic Company and the campaign for Tarify na míru. The study involved a survey and lessons learned from professional publications.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní