Andrea Truněčková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace destinace Krkonoše

Marketing communication of the destination Krkonoše
Abstract:
Cílem bakalářské práce je provést šetření, jak současní návštěvníci vnímají Krkonoše jako celek a jakým způsobem si zjišťují informace o dané lokalitě. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů, které se týkají bakalářské práce. V praktické části je popsán začátek šíření informací o Krkonoších jako o cílové destinaci.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis: "Marketing communication of the destination Krkonoše" analyze visitors of Krkonoše as a whole, and how to find information about the location. The theoretical section explains basic concepts that relate to the bachelor thesis. The practical part describes the beginning of tourist information about Krkonoše as a destination that is associated with the development of tourism …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2015
  • Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Jaroslav Holoubek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze