Patrik Piščák

Master's thesis

CRM v éře sociálních médií

CRM in the Social Media Era
Abstract:
Cílem práce bylo zjistit, jak mohou firmy využít sílu sociálních médií s využitím sociálního CRM. Bylo zkoumáno, jak integrovat kanály sociálních médií do existujících platforem pro řízení vztahu se zákazníky a jak mohou ovlivnit zákaznické služby a věrnost zákazníků. Jako výzkumná metoda byla použita případová studie postavená na sběru dat z individuálních rozhovorů, netnografického pozorování a dotazníkového …more
Abstract:
The aim of the work was to know how companies can gain from the social media power utilizing it in CRM system. It was investigated that integration of social media channels into current CRM platforms can influence customer service as well as customer loyalty. There was used a mixture of both qualitative and quantitative research methods with an abductive approach. As a research method was chosen a …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Lenka Kauerová
  • Reader: Jana Valdmannová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava