Tereza TAUVINKLOVÁ

Bachelor's thesis

Anglizismen in ausgewählten Werbetexten

Anglicisms in selected advertising texts
Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on the selected advertising texts in magazines with a Christmas topic. The thesis deals with typology of anglicisms in these magazines on the basis of degree of acceptance and on the basis of parts of speech.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vybranými reklamními texty v časopisech s vánoční tematikou. Je provedena typologie objevujících se anglicismů v závislosti na stupni přejímky do němčiny a slovních druzích.
 
 
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TAUVINKLOVÁ, Tereza. Anglizismen in ausgewählten Werbetexten. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta

Palacký University Olomouc

Faculty of Education

Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / ČJL-NJ

 
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Theses np59u2 np59u2/2
20. 5. 2020
Složky
Soubory
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.