Anglizismen in ausgewählten Werbetexten – Tereza TAUVINKLOVÁ
Tereza TAUVINKLOVÁ
Bachelor's thesis
Anglizismen in ausgewählten Werbetexten
Anglicisms in selected advertising texts
Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on the selected advertising texts in magazines with a Christmas topic. The thesis deals with typology of anglicisms in these magazines on the basis of degree of acceptance and on the basis of parts of speech.Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vybranými reklamními texty v časopisech s vánoční tematikou. Je provedena typologie objevujících se anglicismů v závislosti na stupni přejímky do němčiny a slovních druzích.
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Eva Hrdinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TAUVINKLOVÁ, Tereza. Anglizismen in ausgewählten Werbetexten. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / ČJL-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Současné francouzské anglicismy: jejich identifikace v korpusu na základě n-gramů a analýza.
Viktoriia FURS -
Anglicismy v současné polštině (na základě textů z oblasti IT)
Romana Žydelová -
Výskyt anglicismů a jejich adaptace do češtiny ve vybraných textech současné publicistiky pro rodiny s dětmi
Marie Březková -
Anglicismy v hudebních recenzích
Petra Jelínková -
Anglicismy v současné češtině
Regina STOLARZOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva