Bc. Petra Neumannová

Diplomová práce

Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje ve společnosti Nestlé

Effect of integrated marketing communication on the success of sales at Nestlé
Anotace:
Jak je patrné ze samotného názvu diplomové práce, zabývám se vlivem efektivní integrované komunikace na úspěšnost prodeje. Následně podrobně rozebírám reklamní kampaň a její plánování. Uvádím mediální a komunikační mix. V aplikační části analyzuji společnost Nestlé a její marketingovou kampaň na produkt NESCAFÉ Dolce Gusto. Poznatky získané z profesionálních publikací mi pomáhají s analýzou reklamní …více
Abstract:
As is apparnet from the name of the thesis, I deal with effect of integrated marketing communication on the success of sales. After that, I analyze in detail the advertising campaign and its planning. I present media and communications mix. In the practical part I analyze the company Nestlé and the marketing campaign for the product NESCAFÉ Dolce Gusto. The knowledge gained from professional publications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní