Bc. Tereza Kičmerová

Diplomová práce

Návrh změn stávající marketingové strategie značky Möllers

Proposed changes to the existing Möller's marketing strategy
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu a návrh změn marketingové strategie značky Möller's, která je známá svými omega-3 produkty. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. Teoretická část poskytuje přehled základních principů marketingu a jeho aplikace v praxi, včetně marketingového prostředí, strategie a mixu. Analytická část zkoumá historii značky, její podnikatelský subjekt …více
Abstract:
This master’s thesis focuses on the analysis and proposal of changes in the marketing strategy of the brand Möller's, which is known for its omega-3 products. The thesis consists of theoretical, analytical and suggestion parts. The theoretical part provides an overview of the basic principles of marketing and its application in practice, including the marketing environment, strategy and mix. The analytical …více
 

Klíčová slova

omega-3 strategie marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslav Dugas, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON