Bc. Stanislav Čech, MBA

Diplomová práce

Komunikace v organizaci

Communication in Organization
Anotace:
O životaschopnosti podniku v současné době rozhodují maličkosti. Jednou z nich je i práce s neoficiálními informacemi a zvěstmi, které mají vliv na výkon jednotlivce, čímž potenciálně ohrožují výsledek celku. S využitím poznatků z oblasti „marketingové komunikace“ provedu analýzu komunikačních kanálů pro tento typ informací v konkrétní společnosti. Současně provedu „marketingový výzkum“ nad celým tímto …více
Abstract:
At these days, the company success depend on a little thinks. One of it is the issue caused by unofficial information and rumors which influence individual performance and potentially treat the company itself. Using knowledge of „marketing communication”. I will analyze the communication channels for these kind of information in specific company. At the same time, I’ll do marketing research at same …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Luděk Vajner
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní