Mgr. Jana Korotvičková

Bakalářská práce

Reklama a její vliv na děti ve stádiu školního dětství

Advertisement and its Influence on Children in Middle Childhood
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Reklama a její vliv na děti ve stadiu školního dětství" je zaměřena na popis toho, do jaké míry je chování dětí mladšího školního věku ovlivněno působením reklamy. Zabývá se obecnou charakteristikou pojmu reklama a jejím historickým vývojem. Upozorňuje na význam reklamního sdělení v životě dětí a předkládá popis vývoje osobnosti ve věku šesti až dvanácti let. Součástí práce …více
Abstract:
The thesis "Advertisement and its Influence on Children in Middle Childhood" is aimed at the description of the extent to which children`s behaviour is affected by advertising. It also deals with the general characteristics of advertising and its historical development. It points out the importance of advertising in human life and presents the description of development during the middle childhood …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
  • Vedoucí: doc. PhDr. Jiří Dan, CSc.
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Řezáč, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masarykova univerzita

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství občanské výchovy pro základní školy