Bc. Monika Slavíková

Bachelor's thesis

Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace

Sales promotion product selected by using the tools of marketing communication
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá podporou prodeje v rámci marketingové komunikace. Cílem bakalářské práce je vyhodnocení tržních podmínek pro zavedení nového produktu v mlékařině a podpory prodeje, kterou zajistí malá plastová lžička. Dílčím cílem je analýza konkurence, která určí kvalitu konkurenčních produktů na trhu a zajistí srovnání s novým produktem. Dále pak kvalitativní šetření, které vyhodnocuje …more
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the sales promotion in the marketing communication. The aim of the Bachelor thesis is to evaluate market conditions for the introduction of a new product in the dairy industry and sales promotion providing a small plastic spoon. The partial aim is the analysis of competitive companies Which Will Determine the quality of Competing products on the market and moreover Provide …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 6. 2017
  • Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Reader: Ing. Jaroslav Vítek, MBA

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní