Podpora prodeje produktu vybraného podniku – Tereza Heiningerová
Tereza Heiningerová
Bakalářská práce
Podpora prodeje produktu vybraného podniku
Sales promotion product selected company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá podporou prodeje produktu ve vybraném podniku, kterým je kavárna a cukrárna JUST.IN. Práce je rozdělena na teoretickou a syntetickou část. Teoretická část vychází z teoretických východisek marketingové komunikace. Od obecného konceptu marketingového mixu přes komunikační mix k samotné podpoře prodeje a v neposlední řadě k programu na podporu prodeje. Syntetická část …víceAbstract:
Sales promotion product selected company This bachelor work deals with the sales promotion of a product in a selected company, which is a cafe and confectioner JUST.IN. The study is divided into theoretical and synthetic parts. The theoretical part is based on the research on marketing communication from the general concept of marketing mix to communication mix and sales promotion and, finally, to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Heiningerová, Tereza. Podpora prodeje produktu vybraného podniku. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva