Organizace nákupu jako faktor konkurenceschopnosti podniku – Ing. Jakub Krejčí
Ing. Jakub Krejčí
Diplomová práce
Organizace nákupu jako faktor konkurenceschopnosti podniku
Purchasing coordination as a competitiveness factor
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Organizace nákupu jako faktor konkurenceschopnosti podniku“ je provést analýzu situace v konkrétním podniku a navrhnout změny. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část popisuje základní poznatky z oblasti nákupu, výběru dodavatele a zaměřuje se na elektronický nákup. Praktická část popisuje současný nákupní proces v podniku, analyzuje a vyhodnocuje data a navrhuje …víceAbstract:
The goal of the thesis “Purchasing coordination as a competitiveness factor” is to analyze the situation and to propose modifications in selected company. The thesis is divided into two parts. The theoretical part describes basic concepts of purchase, supplier selection in the company and is focused on e-purchase. The practical part describes present process of purchase in the company, analyzes and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ldanf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Jiří Novotný, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizace nákupu jako faktor konkurenceschopnosti podniku
Magdaléna Sikorová -
Řízení firemního nákupu - návrh změny ve vybrané společnosti
Michael van Zutphen -
Optimalizace procesu nákupu ve vybrané organizaci (příspěvkové organizaci)
Petra GRMELOVÁ -
Význam e-aukcí při výběru dodavatelů ve vybraném podniku
Veronika Šupová -
Nákup energie prostřednictvím e-aukcí
Jiří Koutný -
Analýza konkurence softwaru pro e-aukce
Petr Michálek -
E-aukce jako moderní nástroj v oblasti nákupu
Jindřich Haverland -
Analýza užívání e-aukcí ve firemním sektoru
Eliška Michálková