Pavel Kalenský

Bakalářská práce

Marketingová komunikace při akviziční činnosti začínajícího podniku

Marketing communication in acquisition activity of startup company
Anotace:
Hlavním cílem práce je navrhnout strategii marketingové komunikace pro nově vzniklou společnost působící na B2B trhu. Úkolem této komunikační strategie je pomoci společnosti s procesem získávání nových zákazníků v rámci jejího počátečního rozvoje. Práce je tvořena dvěma částmi. V první je zpracována teoretická problematika marketingu a marketingové komunikace s důrazem na sestavení komunikační strategie …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to propose a marketing communication strategy for a newly established company operating on B2B market. The task of this communication strategy is to help the company with the process of acquiring new customers as part of its initial development. The thesis consists of two parts. The first part deals with the theoretical issues of marketing and marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 6. 2020
  • Vedoucí: PhDr. Iva Zadražilová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS