Bc. Annemarie Hlaváčová

Diplomová práce

Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb

Perceived customer value in services
Anotace:
Předmětem diplomové práce je hodnota pro zákazníka a identifikování jejích atributů pro zákazníky Revitalizačního centra Ajurvéda MB. Práce vychází z teoretických poznatků hodnoty pro zákazníka, jenž tvoří východisko pro zkoumání hodnoty pro zákazníka v Revitalizačním centru Ajurvéda MB. Na základě získaných dat byly vymezeny atributy hodnoty pro zákazníka a navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti …více
Abstract:
The thesis focuses on perceived customer value and perceived customer value attributes identified for customers of Revitalizing centre Ajurveda MB. The thesis presents a theoretical background applied in the perceived customer value attribute analysis. Based on the analysis, the attributes of perceived customer value for customers of Revitalizing Ajurveda Centra MB were identified and used to propose …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hlaváčová, Annemarie. Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta