Dmitrii Bachukin

Diplomová práce

Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”

Strategický marketingový plán pro Fin-tech startup " CP&B
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je připravit strategické marketingové plánování pro CP & B startup. Teoretická část byla připravena tak, aby měla základ pro praktickou část, aby bylo možné splnit hlavní cíl. Byly použity metodiky marketingového auditu a výsledky kvantitativní analýzy PESTEL ukazují, že sociální faktory mají nejvyšší důležitost. Také existují čtyři přímí konkurenti a nejsilnější …více
Abstract:
The main aim of this Master's thesis is to prepare the strategic marketing planning for a CP&B startup. Theoretical part was prepared to have the base for the practical part in order to accomplish the main aim. Marketing audit methodologies were applied, and quantitative PESTEL analysis results show that the social factors have the highest weight of importance. Also, there are four direct competitors …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Martin Machek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83900