Bc. Jan Putala

Diplomová práce

Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace

Use of Marketing Research for Effective Marketing Communication Tools Set
Anotace:
Diplomová práce se zabývá využitím marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace. V teoreticko-metodologické části autor objasnil teoretické pojmy z oblasti marketingového výzkumu, trhu a marketingu služeb. V aplikační části autor vycházel z teoretických poznatků a provedl SWOT analýzu s následným doporučením. Pomocí dotazníkového šetření byla provedena sonda komunikace …více
Abstract:
This diploma thesis focuses on the use of marketing research for effective settings of marketing communication tools. In the theoretical and methodological part, the author explained theoretical concepts of marketing research, market and marketing services. The analytical part is based on theoretical knowledge. Author made SWOT analysis with subsequent recomendation and questionnaire survey, it analyzes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 9. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 11. 2013
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace