Ing. Denisa Landová

Bachelor's thesis

Regulace reklamy

Regulation of the advertising
Abstract:
Žijeme v době, kdy se reklama stala naprosto běžnou součástí lidského života. Jevem, který nám média téměř nepřetržitě předkládají. Žijeme ovšem také v době obrovské konkurence. Trh je přesycen produkty a prodat je spotřebitelům je obtížnější než kdy dříve. Zadavatelé reklam se proto snaží být vždy o krok před svými soupeři. Přijít s novým, neotřelým nápadem. Ovšem hranice mezi originalitou a vkusem …more
Abstract:
We are living in the age, when the advertising becomes absolutely common part of human’s life. A phenomenon, which media serve to us nearly continuously. We’re also living in the age of giant competition. The market is glutted by products and sell them to the customers is increasingly harder than ever. Therefore advertisers are trying to be always one step ahead of their competitors. Come up with new …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2012
  • Supervisor: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Reader: JUDr. Eva Kadlecová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní