Firemní kultura a interní komunikace firmy Vaillant Group Czech – Ing. Monika Hrabačková
Ing. Monika Hrabačková
Bachelor's thesis
Firemní kultura a interní komunikace firmy Vaillant Group Czech
Corporate Culture and Internal Communication in Vaillant Group Czech
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a interní komunikací firmy Vaillant Group Czech. V teoretické části bakalářské práce je firemní kultura definována, jsou popsány její prvky, funkce, cíle a typologie. Pozornost je věnována také firemní kultuře mezinárodních společností. Poté následuje interní komunikace, její obsah, cíle, komunikační formy a prostředky. Hlavním cílem bakalářské práce je analýza …moreAbstract:
The Bachelor Thesis deals with corporate culture and internal communication in Vaillant Group Czech. In theoretical part of the thesis there is definition of the corporate culture, its components, functions, objectives and typologies. This thesis also deals with corporate culture of international companies. Then there is also internal communication, its content, objectives, forms and means of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hc7f5/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2013
- Supervisor: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
- Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
RETHINKING THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT GOALS? CRITICAL EXAMINATION OF THE 2030 GOALS.
Zuzana HUDCOVÁ -
Sustainable City Indicator in Central Asia: A Case Study of Bishkek
Yunia Nursita SARI -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Určení hlavních parametrů komunikace a následná analýza úrovně komunikace v procesu řízení
Kateřina Hemzová -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Návrh na rozvoj interní komunikace ve firmě
Hana Selingerová