Barbora SLOVÁKOVÁ

Bachelor's thesis

Využití dark tourism v marketingu destinace

Utilisation of dark tourism in destination´s marketing
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvoření produktu vybrané destinace se zaměřením na temný turismus. Jedná se o relativně mladou formu turismu, která se neustále rozvíjí. Vzhledem k jeho širokému spektru produktů a snadné komercializaci může temný turismus efektivně poučit a zároveň pobavit. Stává se tedy čím dál více populárnějším a vyhledávanějším. Teoretická část je rozdělena na dvě části. V první …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is creation of a product selected destination with a focus on a dark tourism. This is a relatively young form of tourism, which is constantly developing. Due to its wide range of products and easy to the commercialisation of dark tourism to effectively learn and at the same time have fun. It becomes, therefore, increasingly popular and sought. Theoretical part is divided …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Janeček

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SLOVÁKOVÁ, Barbora. Využití dark tourism v marketingu destinace. Cheb, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/