Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů – Bc. Iva Cejnarová
Bc. Iva Cejnarová
Master's thesis
Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů
Usage of See - Think - Do Framework in a communication of Czech e-shops
Abstract:
Práce zkoumá využití Kaushikova See – Think – Do frameworku v praxi. Za tímto účelem bylo vybráno 28 firem, které se zabývají prodejem IT techniky a počítačových komponent. Firmy byly založeny po roce 1993, provozují e-shop, na kterém nabízejí své produkty a zaměstnávají do 199 zaměstnanců. Dále bylo stanoveno 36 hodnotících kritérií, na jejichž základě probíhala analýza vybraných firem. Každé kritérium …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2017
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM4901
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Reader: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CEJNAROVÁ, Iva. \textit{Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů}. Online. Master's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2017. Available from: https://theses.cz/id/ozskc5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementMaster programme / field:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
Komunikace na sociálních sítích společnosti Nikon s přesahem do jiných digitálních kanálů
Lucie Halaničová -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Sociální CRM
Petr Hofman
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights