Bc. Lucie Hudíková

Diplomová práce

Marketingová strategie vybrané firmy

Marketing Strategy of the Selected Company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení marketingové strategie vybrané firmy. V teoretické části je představen strategický marketing, marketingová situační analýza a typologie marketingových strategií. V praktické části je provedena marketingová situační analýza na základě sekundárního výzkumu a primárního výzkumu oslovující zákazníky firmy. Výstupem je návrh strategie a odhad nákladového zajištění navrhovaných …více
Abstract:
The aim of the thesis is a proposal for marketing strategy of the selected company. In theoretical part, the strategic marketing is introduced as well as situational analysis and typology of marketing strategies. In the practical part, there is a marketing situational analysis conducted based on the secondary research and primary research questioning the customers of the firm. The result is a proposal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/qhhg7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2021
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management