Bc. Katarína Šlesaríková

Bakalářská práce

Strategie malého a středního podniku v oblasti e-businessu

Strategy of a company in the e-business field
Abstract:
The aim of this thesis is to create a business strategy of company in e-business. At the beginning of this work is presented the concept of strategic analysis and are also defined and explained its instruments. These tools are then applied to a particular company and from outcomes of this analysis is formed strategy for e-business. There are then created three possible variants of the impact of this …více
Abstract:
Cieľom tejto bakalárskej práce je vytvorenie stratégie podniku v oblasti e-businessu. Na začiatku práce je predstavený pojem strategická analýza a sú taktiež zadefinované a vysvetlené jej nástroje. Tieto nástroje sú potom aplikované na konkrétny podnik a z výstupov tejto analýzy je vytvorená stratégia v oblasti e-businessu. Následne sú vytvorené tri možné varianty dopadu tejto stratégie na vybranú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 1. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Ing. Jan Žák
  • Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management