Filip Vacula

Bakalářská práce

Analýza implementácie vybraných modulov nástroja ServiceNow s ich predlohou vo forme súboru najlepšej praxe knižnice ITIL

Analýza implementace vybraných modulů nástroje ServiceNow s jejich předlohou ve formě souboru nejlepší praxe knižnice ITIL
Anotace:
Práce se zabývá problematikou doporučení nejlepší praxe knižnice ITIL, a jejich aplikací na nástroji ServiceNow, který je momentálně považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza se soustřeďuje na management incidentů, problémů a změn. První část práce přibližuje zkoumanou problematiku a poskytuje oproti abstraktním definicím ITIL-u i konkrétnější interpretaci autora. Druhá část je věnovaná porovnání výběru …více
Abstract:
This thesis is dedicated to the ServiceNow ITSM tool, and its comparison to ITIL. The main goal is to analyze the differences and similarities between implementation of Incident, Problem and Change Management processes in ServiceNow, and their model presented by the best practice recommendations of the ITIL library.
Abstract:
Práca sa zaoberá problematikou odporúčaní najlepšej praxe knižnice ITIL, a ich aplikáciou na nástroji ServiceNow, ktorý je momentálne považovaný za lídra na trhu ITSM. Analýza sa sústreďuje na manažment incidentov, problémov a zmien. Prvá časť práce približuje skúmanú problematiku a poskytuje oproti abstraktným definíciám ITIL-u aj konkrétnejšiu interpretáciu autora. Druhá časť je venovaná porovnaniu …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: Tomáš Bruckner
  • Oponent: Jiří Skála

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50517