Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market – Egor Zubko
Egor Zubko
Bakalářská práce
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Anotace:
The strategic analysis of Ørsted in the Danish market aimed to assess the company's internal capabilities, external influences, industry dynamics, and future scenarios. The research utilized various methodologies, including SWOT analysis, PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, VRIO analysis, financial performance analysis, and scenario planning. Through these methods, key findings were identified …víceAbstract:
The strategic analysis of Ørsted in the Danish market aimed to assess the company's internal capabilities, external influences, industry dynamics, and future scenarios. The research utilized various methodologies, including SWOT analysis, PEST analysis, Porter's Five Forces analysis, VRIO analysis, financial performance analysis, and scenario planning. Through these methods, key findings were identified …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/90118
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Karel Pernica
- Oponent: Aleš Kubíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/90118
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Bachelor of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Analysis of Terna Energy
Alkinoos Avlonitis -
Strategic Analysis of Weatherford
Almat Sarseyev