Barbora Vokrouhlíková

Bakalářská práce

Marketingová komunikace ve vybrané vzdělávací instituci

Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje marketingové komunikaci vzdělávacích institucí. První část práce je věnována teoretickým východiskům marketingu, marketingové komunikaci a jejích specifik na poli vzdělávacích institucí. Následuje praktická část práce, ve které je představena vybraná vzdělávací instituce a na základě poziční mapy vybrán její konkurent. Dále je provedena analýza vnitřního a vnějšího pro …více
Abstract:
The main subject of this bachelor thesis is marketing communication of educational institution. First part of this thesis is focused on theoretical background of marketing, marketing communication and specific approach for educational institution. The following part is about practical background, where is described selected educational institution and its competitor. Next part attends to execution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor: http://theses.cz/id/po27ti/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2019

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty