Bc. Pecina Pecina

Bakalářská práce

Vnímání regionálního značení spotřebiteli

Regional brands and their perception by consumers
Anotace:
Tato práce se zabývá regionálními značkami, které sdružuje Asociace regionálních značek. Cílem této práce je zjistit současný stav regionálního značení a navrhnout možností zlepšení. Práce je zaměřena především na regionální značku Opavské Slezsko regionální produkt®. První kapitola obsahuje teoretické informace ohledně marketingu, značky, regionálního značení a ochranného značení. V druhé kapitole …více
Abstract:
This thesis deals with regional brands brought together by the Association of Regional Brands. The aim of this thesis is to find out the current state of regional branding and suggest possibilities for improvement. This thesis is focused mainly on the regional brand Opava Silesia Regional Product®. The first chapter contains theoretical information about marketing, branding, regional branding and trademark …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/tqz6n/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management