Kvalita služieb na internátoch VŠE – Ľudovít Gossányi
Ľudovít Gossányi
Bakalářská práce
Kvalita služieb na internátoch VŠE
Kvalita služeb na kolejích VŠE
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem kvality služeb na kolejích Vysoké školy ekonomické v Praze. Cílem této práce je porovnání a zhodnocení kvality služeb na dvou kolejích prostřednictvím vybrané výzkumné metody. Konkrétně jde o porovnání kvality služeb poskytovaných na dvou kolejích, které spadají pod VŠE a to kolej Blanice a kolej Jarov II. Práce začíná definováním pojmů spojených s kvalitou a službami …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the quality issue of services at dormitories of University of Economics in Prague. The objective of this work is to compare and evaluate the quality of services at two dormitories by the chosen research method. Specificially, the comparison of the quality of services provided at two dormitories that are under control of Univesity of Economics in Prague, the dormitory …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá témou kvality služieb na internátoch Vysokej školy ekonomickej v Prahe. Cieľom tejto práce je porovnanie a zhodnotenie kvality služieb na dvoch internátoch prostredníctvom vybranej výskumnej metódy. Konkrétne ide o porovnanie kvality služieb poskytovaných na dvoch internátoch, ktoré spadajú pod VŠE a to internát Blanica a internát Jarov II. Práca sa začína definovaním pojmov …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Alena Plášková
- Oponent: Helena Kořánová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31946
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
Thi Huyen My Nguyen -
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
František Kohout -
Kvalita služeb v Empire Fitness
Lucie SYROVÁ -
Kvalita služeb vybraného subjektu
Petra Auředníková -
Průzkum spokojenosti studentů se službami Správy kolejí a menz Univerzity Palackého
Vít Šťastný -
Kvalita služeb na kolejích
Helena Řeháková