Monika Davidová

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Návrh herních aktivit využitelných ve školských zařízeních, které by podporovaly povědomí dítěte, že má být ochráněno před jakýmkoli tělesným či duševním násilím, nebo urážením

Design of Gaming Activities for Educational Facilities fostering childrens awareness to encourage the child's awareness of being protected from any physical or mental violence or offense
Anotace:
Práce ukazuje zážitkovou pedagogiku jako vyučovací metodu. Cílem práce je návrh herních aktivit vycházejících z principů zážitkové pedagogiky, které by podporovaly povědomí dítěte o jeho právu na ochranu před jakoukoliv formou násilí. Na základě stručného seznámení s Úmluvou o právech dítěte a článkem 19, který se přímo zabývá právem dítěte na ochranu před násilím, je předložen návrh několika herních …více
Abstract:
The presented work acquaints the reader with the topic of experiential learning as a possible teaching method. The work aims to design game activities based on the principles of experiential education, which would support the children´s awareness of their right to protection against any form of violence. Brief introduction to the Convention on the Rights of the Child and especially the Article 19, …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Pařízek
  • Oponent: doc. Michal Kaplánek, Th.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická

Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická

vyšší odborný program / obor:
Sociální práce a sociální pedagogika / Sociální pedagogika a teologie

Práce na příbuzné téma

Všechny práce