Tien Dung Ngo

Bachelor's thesis

Produkční řetězec assetů pro herní engine

Production chain of assets for game engine
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá produkčním řetězcem assetů pro herní engine. V první části práce obecně popíše 3D grafiku včetně jejího využití, softwaru a historie. V druhé části čtenáři přiblíží prostředí herního designu, herních assetů, indie stylu a cílové skupiny. Praktická část práce zahrnuje analýzu online platforem, kalkulace ceny a samotnou výrobu modelu včetně jeho publikace.
Abstract:
This bachelor thesis deals with production chain of assets for game engine. Firstly, it will describe the use, software, and history of 3D graphics. Secondly, it will explain the environment of game design, game assets, indie style, and target groups. The practical part of the thesis includes the analysis of online platforms, price calculation, and the actual production of the model including its publication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2022
  • Supervisor: Václav Dušek
  • Reader: Jan Bubeníček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86167