Bc. Oluwaseun Adekola Fasanya

Diplomová práce

Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising

Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Anotace:
Reklama na sociálních sítích je velmi aktuální téma jak v akademické sféře, tak v marketingovém průmyslu. V tomto disertačním výzkumu bude poskytnut empirický rámec, který ukáže, jaké faktory pozitivně ovlivňují míru zapojení publikací značek na Instagramu. Cílem tohoto disertačního výzkumu je porozumět různým faktorům, které ovlivňují angažovanost značek na Instagramu. Digitální marketingové prostředí …více
Abstract:
Advertising on social media is a very hot topic in both academia and the marketing industry. In this dissertation research, an empirical framework will be provided that shows what factors positively influence the engagement rate of brand publications on Instagram. The purpose of this dissertation research is to understand the various factors that influence brand engagement on Instagram. The digital …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Kristina Lenkova

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication