Bc. Monika ŠIMONÍKOVÁ

Diplomová práce

Communicative Strategies in Pharmaceutical Advertisements

Communicative Strategies in Pharmaceutical Advertisements
Abstract:
Diplomová práce se zabývá persvazivními prostředky v diskurzu tištěné reklamy. Cílem této práce je provést analýzu jazyka vybraných reklam z farmaceutického průmyslu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá reklamou, účastníky reklamy a jednotlivými částmi reklamního textu. Dále se tato část zabývá jazykem persvaze s důrazem na lexikální, gramatické, fonologické a sémantické …více
Abstract:
This Diploma thesis deals with language of persuasion in the discourse of printed advertising. The objective is to analyse the selected advertisements from the pharmaceutical industry. This thesis is divided into two parts. The theoretical part of the thesis aims to introduce advertising, its participants and components of the advertising text. Further, this part focuses on language of persuasion on …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Zveřejnit od: 15. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ivana Řezníčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIMONÍKOVÁ, Monika. Communicative Strategies in Pharmaceutical Advertisements. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 15. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta

OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura