Bc. Denisa Hanáková

Master's thesis

Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.

Marketing Strategy Innovation Project for Coffeespotcz, s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá projektem inovace marketingové strategie vybrané pražírny kávy. Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt inovace marketingové strategie společnosti, aby společnost lépe obstála v konkurenčním prostředí. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje klíčové poznatky z oblasti marketingové strategie, strategického plánování a strategické …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy innovation project in a selected coffee roastery. This diploma thesis aims to create a project of marketing strategy innovation so that the company can stand up better in a competitive environment. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part presents key terms from the fields of marketing strategy, strategic …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hanáková, Denisa. Projekt inovace marketingové strategie společnosti Coffeespotcz, s.r.o.. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Management and Marketing / Marketing Management