Analýza marketingového prostředí podniku. – Michaela MIŤKOVOVÁ
Michaela MIŤKOVOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingového prostředí podniku.
The Analysis of the Company Marketing Backround.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce ?Analýza marketingového prostředí podniku? je podnik Grundfos s.r.o., zabývající se čerpací technikou. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, marketingového prostředí a marketingový mix. Úvodem do praktické části je představení společnosti Grundfos, dále analyzuje marketingové prostředí podniku …víceAbstract:
The subject of bachelor work ?The Analysis of The company marketing backround? is the firm named GRUNDFOS s.r.o., which is concerning on filling technology. The Bachelor work is split in to two parts ? The theoretical part and The practical part. In the theoretical part are definenig basics conceptions, the marketing backround and mar-keting mix.The introduction of the practical part is introducing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2013
Zveřejnit od: 13. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIŤKOVOVÁ, Michaela. Analýza marketingového prostředí podniku.. Uherské Hradiště, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Logistika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová