Bc. Kristina Psotová

Diplomová práce

Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL

Developing communicative competence through differentiated activities in learning centers in TEVYL
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rozvojem komunikační kompetence v Anglickém jazyce u předškolních dětí, skrze diferenciované aktivity v centrech aktivit. Teoretická část popisuje žáky předškolního věku, jejich specifika, individuální odlišnosti a způsob jakým si osvojují jazyk. Práce popisuje způsob výuky v mateřské škole a centra aktivit a jejich organizaci. Dále potom představuje roli diferenciovaných …více
Abstract:
This master thesis deals with developing communicative competence in English with very young learners through differentiated activities in learning centers. The theoretical part describes very young learners, their characteristics, individual differences and the way they acquire language. The thesis then describes teaching in kindergartens, the learning centers, their organization and the role of differentiated …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta