Monika Kulasová

Diplomová práce

Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků

An Investigation of Parents´ and Pupils´ Attitudes Towards the Alternative Form of Learner Assessment
Anotace:
Tématem této diplomové práce je výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků - slovního hodnocení. Toto hodnocení se využívá na několika školách v ČR a je uzákoněna jako jedna z možností školního hodnocení žáků spolu s klasifikací. V první části práce je popsáno obecné hodnocení, jeho funkce, význam a vztah k hodnotám. Dále se tato část podrobněji zabývá …více
Abstract:
The main point of this thesis is research of the attitudes of pupils and their parents to the alternative form of the pupils´ assessment - verbal assessment. This assessment is being used on the few schools in the Czech Republic. It is realized as one of the options for the pupils´ assessment, together with grading. In the first section of this thesis there is the verbal assessment described, its function …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Věra Vykoukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kulasová, Monika. Výzkum postojů žáků a rodičů souvisejících s realizací alternativní formy hodnocení žáků. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chovoání, Učitelství pro 1. stupeň základní školy