Bc. Vladimíra Vaculíková

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví

Customer Satisfaction Measurement as a Management Tool in Banking
Abstract:
Anotace Zákazník je tvůrcem příležitostí na trhu a správné nastavení komunikace finanční společnosti se svým zákazníkem se jeví jako jeden z velmi účinných nástrojů managementu a to nejen v oblasti bankovnictví. Tématem zvolené diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví. Cílem práce je na základě literární rešerše oborové literatury realizovat vlastní výzkumný …more
Abstract:
Annotation The customer is the creator of market opportunities; therefore, correct setting of communication between a financial company and its customers seems to be a very effective management tool, not only in the field of banking. This diploma thesis focuses on measuring customer satisfaction used as a management tool in banking. Based on research of expert literature, the objective of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2017
  • Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
  • Reader: Ing. Vojtěch Chlubna, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS