Eliška Bukovičová

Diplomová práce

Marketingová stratégia Donalda J. Trumpa v prezidentských voľbách 2016 a trendy politického marketingu

Marketingová strategie Donalda J. Trumpa v prezidentských volbách 2016 a trendy politického marketingu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategii prezidentské kampaně Donalda Johna Trumpa ve volbách v roce 2016. Cílem práce je podrobná analýza politického marketingu kampaně Donalda Johna Trumpa prostřednictvím Newmanova modelu, která umožní určit nové trendy a její přínos pro politický marketing. V teoretické části jsou shrnuty základní poznatky o politickém marketingu, o jeho modelech a o jeho …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of marketing strategy used in presidential campaign of Donald John Trump in the 2016 elections. The goal of this thesis is to analyse campaign's political marketing in Newman model, which will show what trends of political marketing did it form. The theoretical part summarizes basic knowledge about political marketing, its models and its development in the United …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou stratégiou prezidentskej kampane Donalda Johna Trumpa vo voľbách v roku 2016. Cieľom práce je podrobná analýza politického marketingu kampane Donalda J. Trumpa, prostredníctvom Newmanovho modelu, ktorá umožní určiť nové trendy a jej prínos pre politický markeitng. V teoretickej časti sú zhrnuté základné poznatky o politickom marketingu, o jeho modeloch a o jeho …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Petr Vymětal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76021