Bc. Kateřina Lajnová

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace České spořitelny, a.s.

Analysis of Marketing Communication of Česká spořitelna, a.s.
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je marketingová komunikace České spořitelny, a.s. se zaměřením na věkovou skupinu do 26 let. Cílem práce je analyzovat marketingovou kampaň na Osobní účet Student a vyhodnotit její úspěšnost. Práce představuje základní prvky marketingu a popisuje jednotlivé nástroje marketingového mixu. Následně je zde popsán samotný produkt – Osobní účet Student, podzimní kampaň na …více
Abstract:
This thesis focuses on the marketing communication of Česká spořitelna, a.s. aimed at the young generation up to age 26. The objective of this thesis is to analyze the campaign for the private student´s account “Osobní účet Student” and its efficiency. The thesis introduces the basic principles of marketing and describes marketing tools. Subsequently it describes the product itself – “Osobní účet Student …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. František Jirásek, CSc.
  • Oponent: Ing. Helena Cetlová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management