Marketingová strategie firmy Hyundai – Kristýna Jíchová
Kristýna Jíchová
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Hyundai
Marketing Strategy of Hyundai
Anotace:
Diplomová práce na téma Marketingová strategie Hyundai se zabývá rozborem marketingové strategie této společnosti a jejích konkurenčních výhod. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, používaných strategiích na mezinárodních trzích, dále pak na marketingový mix a jeho možnosti adaptace a na dostupná média a jejich vhodnosti pro různé potřeby …víceAbstract:
The final thesis whose topic is Marketing Strategy of Hyundai deals with marketing strategies and competitive advantages of the company. It is divided into two parts. The first part is dedicated to marketing in theory and describes the international strategies, marketing mix and its adaptation possibilities, media and how to use them in the most effective way given a purpose and a message of a company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35634
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: Jiří Mikeš
- Oponent: Andrej Bobák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35634
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Marketingová komunikácia komerčnej banky
Martina Vrbenská -
Lokalizační strategie automobilového průmyslu ve světě
Karel Daňhel -
Strategie a rozvoj automobilového průmyslu v České republice
Miroslav Erbrt -
Strategie výrobního závodu v ČR pro automobilový průmysl
Petr Křemen -
Marketingová strategie společnosti Nissan na ruském trhu
Jindřich Polonyi -
Návrh strategie vybrané společnosti
Eliška Venhudová