Kristýna Jíchová

Diplomová práce

Marketingová strategie firmy Hyundai

Marketing Strategy of Hyundai
Anotace:
Diplomová práce na téma Marketingová strategie Hyundai se zabývá rozborem marketingové strategie této společnosti a jejích konkurenčních výhod. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmu marketing, používaných strategiích na mezinárodních trzích, dále pak na marketingový mix a jeho možnosti adaptace a na dostupná média a jejich vhodnosti pro různé potřeby …více
Abstract:
The final thesis whose topic is Marketing Strategy of Hyundai deals with marketing strategies and competitive advantages of the company. It is divided into two parts. The first part is dedicated to marketing in theory and describes the international strategies, marketing mix and its adaptation possibilities, media and how to use them in the most effective way given a purpose and a message of a company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Jiří Mikeš
  • Oponent: Andrej Bobák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35634

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod