Schneiderová Schneiderová

Bakalářská práce

Efektivita nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku

The effectiveness of marketing mix tools for a selected company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním efektivity jednotlivých nástrojů marketingového mixu u společnosti Kofola ČeskoSlovensko a vyhledává možná zlepšení u jednotlivých nástrojů. Následně věnuje pozornost analýze konkurenčních hrozeb, které jsou definovány Porterovo modelem pěti konkurenčních sil. Primárním cílem bakalářské práce je určení jednotlivých nástrojů marketingového mixu a jejich následné …více
Abstract:
The bachelor thesis examines the effectiveness of individual marketing mix tools at Kofola ČeskoSlovensko and looks for possible improvements in individual tools. Subsequently, it pays attention to the analysis of competitive threats, which are defined by Porter's model of five competitive forces. The primary objective of the bachelor thesis is to identify the individual marketing mix tools and their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
  • Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní