Anna Kadlčková

Bakalářská práce

Marketingová strategie komunitní stítě Bezones

Marketing strategy of community network Bezones
Anotace:
Bakalářská práce předkládá marketingovou studii jedinečného ambiciózního br-něnského start-up projektu akciové společnosti Bezones, který je primárně zamě-řen na rozvoj obchodních vztahů mezi společnostmi, jejichž cílovým zákazníkem není koncový spotřebitel. V literární rešerši jsou shrnuty teoretické poznatky týka-jící se strategií jako takových a marketingové situační analýzy. V navazující vlastní …více
Abstract:
The bachelor thesis presents a marketing study of the unique ambitious start-up project of the Bezones joint-stock company, which is primarily focused on the de-velopment of business relations between companies whose target customer is not the end consumer. The literature review summarizes theoretical knowledge about strategies and marketing situational analysis. In the following part of the work the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický