Tereza Horáková

Bakalářská práce

Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka

Self-Regulated Vocabulary Learning in EFL Context
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the analysis of individual vocabulary learning strategies in connection with self-regulated learning. The theoretical part of the thesis describes the process of self-regulated learning as well as vocabulary learning strategies and their classification. It also includes a quick analysis of the mental development of university students. The practical part of the thesis …více
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou strategií učení slovíček ve vztahu k autoregulovanému učení. V teoretické části je popsán proces autoregulace učení a strategie učení se slovní zásoby, které jsou klasifikovány do skupin. Součástí je i krátká analýza mentálního vývoje vysokoškolských studentů. Z těchto poznatků těží dotazníkové šetření v praktické části, které zkoumá míru samostatnosti a strategie …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petra Peldová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Horáková, Tereza. Autoregulace učení se slovíček v kontextu angličtiny jako cizího jazyka. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická