Bc. Krystian Szynder

Bakalářská práce

Reklama jako zjawisko językowe (na przykładzie polskich spotów reklamowych)

Advertisement As a Language Phenomenon (Based on Examples of Polish Advertisement Spots)
Abstract:
Polish television advertisement and its language is the main subject of this work. Advertisement has its own goals, which are mostly achieved thanks to language. This work refers to language assets used by advertisers to influence the recipient. I tried to find out if advertisement can be percieved as a seperate style by comparing it to other styles.
Abstract:
Tématem této práce je polská televizní reklama a hlavně jazyk, který používá. Reklama má určité cíle, kterých je nejčastěji dosaženo právě pomocí jazyka. Tato práce se pokouší poukázat na jazykové prostředky, které tvůrci reklam používají s cílem ovlivnit příjemce. Srovnáním s jinými styly jsem se snažil najít odpověď na otázku, zda je možno reklamu vnímat jako samostatný styl.
 
 
Jazyk práce: polština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 2. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Roman Madecki, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filologie / Polský jazyk a literatura