Bc. Helena Marie-Anna Szostková

Diplomová práce

Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování

The influence of social and psychological factors on online shopping behaviour
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na výzkum online nákupního chování českého spotřebitele se zaměřením na studium vlivu vybraných sociálních a psychologických faktorů. Teoretická část práce shrnuje poznatky české i zahraniční odborné literatury a vysvětluje blíže pojem online nákupní chování, jeho modely či vývoj s ohledem na technologické inovace. Zaměřuje se především na shrnutí faktorů ovlivňujících online …více
Abstract:
The thesis focuses on the research of online shopping behaviour of Czech consumers with a focus on the study of the influence of selected social and psychological factors. The theoretical part of the thesis summarizes the findings of the Czech and foreign literature and explains in more detail the concept of online shopping behaviour, its models or development with regard to technological innovations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslava Rajchlová, doc. Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií