Adriana GRAUSOVÁ
Bakalářská práce
Informační gramotnost
Information literacy
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o informační gramotnosti (IG), tématu současném a aktuálním. Řeší vznik pojmu IG a jeho vývoj až do současnosti, uvádí jeho definice. Samostatnou kapitolu tvoří směry a iniciativy v informační politice v České republice a v souvislosti s tím uvádí několik základních dokumentů. Pojednává o informačním vzdělávání a institucích, které se na něm podílejí. Jsou to zejména …víceAbstract:
This bachelor´s thesis focuses on a concept of information literacy. Through development of Information and Communication Technologies is this theme highly topical. This thesis deals with the finding of an appropriate information literacy concept definitions, information education and the role of libraries in it. This thesis includes a chapter of information policy and a reference of most important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dagmar Svatková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRAUSOVÁ, Adriana. Informační gramotnost. Plzeň, 2016. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Humanistika
Práce na příbuzné téma
-
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Celoživotní vzdělávání knihovníků prostřednictvím informačních technologií
Marie Packová -
Celoživotní vzdělávání seniorů v knihovnách na příkladu Masarykovy veřejné knihovny Vsetín
Zajíčková Zajíčková -
Celoživotní vzdělávání v kontextu informační společnosti
Kateřina HANÁKOVÁ -
Moderní přístupy ke vzdělávání seniorů v informační gramotnosti
Iveta Jansová -
Systém celoživotního vzdělávání pracovníků informačních turistických center
Stanislava Kútiková -
Informační gramotnost v celoživotním vzdělávání dětí ve věku 10 až 12 let: návrh konceptu metodiky
Jiří Horák -
Informační gramotnost se zaměřením na hodnocení informací žáky 8. a 9. ročníků základních škol
Natálie Fábry