Bc. Adriana Beratšová

Bakalářská práce

Návrh marketingového plánu

Creation of marketing plan
Abstract:
The subject of the bachelor thesis: “Creation of marketing plan” is to create a marketing plan for the particular company. The first part is concentrated on theoretical circumscription and definition of marketing planning including the definition of all its parts. In the second part it comes to the creation of the marketing plan itself, including analysis of macro- and microenvironment together with …více
Abstract:
Predmetom bakalárskej práce „Návrh marketingového plánu“ je vytvorenie návrhu marketingového plánu konkrétneho podniku. Prvá časť práce je zameraná na teoretické vymedzenie a definíciu marketingového plánovania vrátane všetkých jeho častí. V druhej časti dochádza k tvorbe samotného plánu vrátane analýz marko a mikroprostredia spolu s vytvorením matice SWOT a z nej zostavením marketingových stratégií …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta